Breakdown & kamikaze




Om två timmar ska jag träffa J. Ska försöka fixa lite här hemma och sedan bege mig. Behöver egentligen fixa en del kläder, men det känns som kamikaze att ge sig ut den här tiden på dagen då det är så galet mycket folk. Så, det får bli en annan dag då jag hinner dra mig till staden redan på förmiddagen. Jag har alltid haft ett stort klädintresse, men att tränga sig med sjukt mycket folk och stå i kö tills man nästan blir gråhårig är inget jag orkar med längre. Förstår ärligt sagt inte hur alla andra tycks orka med det som shoppar på rusningstider och dessutom gör det ofta...

Jack JohnsonBreakdown är underbar. Han är underbar. Känslan är inte på topp idag (vet inte varför alls) och sådana dagar behöver jag musik av det slaget.

Nu städa. Hoppas din dag är fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0