Äh...Mañana, mañana?

Jag känner att jag inte har någon energi alls till att skriva min överklagan idag. Så jag har nu precis beslutat mig för att göra det förbjudna och skjuta upp den saken till imorgon. Har istället bokat upp mig på två fikor idag så jag får alstra lite energi som jag kan använda till allt jobbigt. När jag lägger upp det så, låter det väl nästan okej ändå?

Nu ska jag iväg till affären och köpa mjölk till min gröt samt lite gröna ting.

Så idag på scemat

[X] Skjuta upp överklagan
[  ] Handla mat
[  ] Trolla fram gröt
[  ] Träna
[  ] Diska
[  ] Städa
[  ] Förvandla mig till en respektabel människa ytligt sett
[  ] Fika med trevlig flicka
[  ] Fika med trevlig pojke (allt för jämställdhetens skull, du vet?)
[  ] Natt-tvätta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0