Beyonce är ju rätt bra ändå..


(Ännu en snabbteckning/skiss. Nu i blyerts som är helvetet på jorden. Kladdigt och värdelöst. Blä.[RM -09])


Jag har tyckt att Beyonce är skitjobbig. Att hon skrek som en idiot genom alla låtar. Jag har sagt det till många vänner som har tyckt att jag är konstig, men jag har stått fast vid det.

Sen fick jag höra "If I were a boy". Låten var ju töntig, men hennes röst lät inte som förr på något sätt. Wailandet var plötsligt nedtonat. Så, i smyg har jag njutit när den letat sig  ut genom radion. Men när "Halo" började spelas så glömde jag att jag någonsin tyckt att hon är jobbig. Började lyssna på hennes senaste album på Spotify och till min förvåning: det var ju mestadels bra! Jag älskar hennes röst  i Broken-hearted girl. Fantastisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0