Hiss och diss

Hissa och dissa tycker vi alla om. Eller hur? Ja?

Dåså. Här är söndagens:

HISS


The right to write

Motivering: Sjukt inspirerande bok som är helt sjukt träffsäker. Redan efter ett par sidor blev jag helt fast! Behöver du pepp till att börja skriva, köp den eller låna den nu! Finns även översatt och innehar då titeln "Lusten att skriva".

DISS


Confessions of an american bride


Motivering: Jag såg andra halvan av filmen, men det räckte gott och väl för att slita bort halva mitt hår i frustration. Shannon Elizabeth måste ha blivit coachad av Paris Hilton eller någon annan talangfull wannabe-skådespelerska, för hon är helt seriöst i topp tio sämsta skådespelerskor jag har skådat någonsin. Herregud, hur troligt är det att man ler värsta stora colgate-reklam-leendet 24-7, även när den man älskar är på väg att ge sig av? Nej, sämre än såhär blir det inte. Helt ärligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0