Jag trodde det var tisdag.

Mitt huvud är helt tomt. Idag måste jag lägga upp en text på min distansutbildnings hemsida. Jag har fått instruktioner, men det är så fritt att jag inte kan komma på hur jag ska skriva. Läste två andra personers texter, men dem inspirerade ingenting alls. Måste läsa ut en bok också snarast. "Nya författarskolan". Jag har läst ungefär en tredjedel och måste hinna bidra till diskussionen om den nu den här veckan.

Sen är det ju den där förbannade överklagan. Onsdag är min absoluta deadline. Har skrivit det med röd penna i min imaginära kalender.

Sedan måste jag också söka lite fler utbildningar.

Undrar var jag hamnar i höst?

Nu ska jag smita iväg med mina feministhåriga ben till föräldrarna för att äta middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0