Midsommar

Igår kom föräldrarna och farbror på midsommarlunch, såg på min konst och pratade massor. Det var väldigt trevligt med gäster, det är ganska tyst här annars. Jag gillar visserligen när det är tyst, men det får ju inte vara så hela tiden. Därefter åkte vi till Bergianska trädgården för att promenera runt lite. Mamma insisterade på att vi skulle ta bilden dit trots att det tar maximum fem minuter att vandra dit från mitt hem... Otroligt mysigt. Visst regnade det lite, men vi alla hade paraplyn! Senare skjutsade de hem mig. Jag skickade iväg min uppsats, såg över lite annat skolkrafs, andades ut lite och sedan begav jag mig hem till föräldrarna. Där hängde jag ett par timmar; umgicks, åt mat och onyttigheteroch såg på Gladiator. Sen åkte jag hem och den färden väntar jag lite med.

Mitt kylskåp är inte bara fullt nu. Det är fyllt till bristningsgränsen! Så mycket mat drog de med sig igår!



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0