Sista sekunden



Jag hade slarvat med att logga in på min sommarkurs hemsida då jag den här veckan har haft så sjukt mycket annat i tankarna. Såg då klockan åtta att den första uppgiften skulle vara inlämnad senast innan tolvslaget. Klockan halvt tio hade jag skrivit klart hela texten - plus trehundra tecken. En och en halvtimme senare var texten avkortad och klar. Tio minuter till midnatt såg jag ett fel, men hann att rätta till det. Ibland överträffar jag mig själv. Förstår faktiskt inte hur jag hann då texten dessutom blev helt okej. Känns lite nervigt inför att få kritik av mina lärare, men det är gjort i alla fall!

Min fina vän J har anlänt från andra sidan jordklotet. Det känns märkligt. Hon har varit borta i två år. Hur mycket har hon förändrats? Hur mycket har jag förändrats? Det enda jag vet är att jag har saknat henne galet mycket och hoppas att vi ses närmsta dagarna så jag får krama sönder.

Nu ska jag hem till föräldrarna för att sova där istället. Imorgon kommer bror på besök, så vill vara där då han kommer vid lunch och jag är världsbäst på att försova mig. Syster kommer också med sin ofödde flicka och dotter. Känns fantastiskt kul. Jag älskar min familj. Vad vore jag utan dem?

Nu känns livet bra. Vi hörs snart igen tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0