Snorig

Jag borde sova. Det gör jag inte. Har gjort massor av onödiga saker istället. Som att ladda upp massvis av halvtaskiga bilder på Facebook. Jag loggar inte ens in på där nu för tiden. Ser ingen riktig poäng i det, så länge jag inte vill få tag på någon. Då är Fejjan jättebra.

Är på väg att bli sjuk. Det vill jag inte. Hällde i mig två alvedon nyss och hoppas att de ska ha någon form av magisk effekt på mig.

Imorgon ska jag bara göra viktiga saker har jag tänkt. Har ställt in fem olika larm på mobilen.

Såhär ser det ut:

[  ] Äta frukost
[  ] Diska
[  ] Koka kaffe
[  ] Skriva klart uppsats
[  ] Läsa till sidan 100 i boken
[  ] Äta lunch
[  ] Skriva halva överklagan
([  ] Transformera mig till en respektabel människa)
([  ] Hälsa på hos föräldrarna)

Nu sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0