Tungt huvud

Igår åt jag ingen middag kom jag på nu i efterhand. Trodde att jag hade käkat, men som jag kanske nämnt tidigare har jag lite hungerproblem, så jag måste äta på rutin för det mesta. Då jag hade så fullt upp igår, så tappade jag bort rutinen totalt tydligen...I vilket fall som helst lyckades jag ändå få i mig en halv flaska Petit Chablis, tre cider och en öl. Jag tänkte inte ens att det var så pass mycket (ja, allt är relatvt och det där är mycket för mig). Det sjuka var att jag fick min huvudvärk redan på hemvägen och däckade sedan direkt när jag kom hem, så idag mår jag fint - bara ett lite tungt huvud. Måste bara se till att köpa nya leggins nu, fick gräsfläckar på mina lila igår...

Vet inte vad jag ska göra idag. Har ingenting planerat. Ska smsa föräldrarna nu och se vad de har tänkt ut. Tänkte köpa nya badkläder sen annars kanske. Iår så känner jag faktiskt för att bada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0