Tvättmaskinerna bryter tystnaden


Klockan är över snart fyra och jag tvättar. Då jag normalt har två ombyten per dag ungefär så kan du räkna ut att det blir en hel del på bara en vecka. Tar vi sedan i åtanke att jag har tränat ganska mycket närmsta tiden så blir det att addera det också... Nu väntar jag på att allting ska torka och kommer på mig själv att gäspa. Får. Inte. Somna.

Snart blir det att återgå till lite mer...normala rutiner. Börjar plugga en distanskurs på måndag. Egentligen behöver jag ju inte följa nio till fem mallen, men kanske är lika bra då det måste bli någon rutin i vilket fall som helst? Har beställt tre böcker och reserverat en, så kommer att ha allting klart till kursstaten. Det känns fint!

Imorgon drar jag till västkusten. Närmare bestämt Göteborg. Skönt att lämna huvudstaden för en helg; umgås med en megafin vän, se på Göteborgs breakingmästerskap och utforska staden på egen hand. Är helt sjukt nervös inför arkitektprovet på måndag och tisdag, så behöver få koppla bort lite.

Nu ska jag hämta tvätten och sedan sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0