Freudiansk kärlek till grönsaker



Det är märkligt det där. Efter att jag slutade äta kött har min smak förändrats. Saker som jag tidigare hade väldigt svårt för har jag nu istället sådär Freudianskt börjat älska. Jag menar, veggosar måste ju gilla typ alla grönsaker...annars är man rätt körd då det är dags att käka ute. Nu äter jag broccolipaj i vilket fall som helst. Mumsade i mig två bitar som mamma gav mig att ta med hem i en plastlåda igår. Asgott.

Halv två kommer pappa och farbror hit. Sen ska vi till Cosmonova och se på film. Ja nu tänker du säkert "I det här vädret?" och ja, i det här vädret. Det var antingen Cosmonova eller turistbåt som gällde. Och jag sa givetvis att förstnämnda lät bäst då det är närmast till mig och jag har en del att göra men att farbror fick bestämma. Så, nu blev det så.

Nu ska jag ta en smygcigg, städa lite hemma och sedan vänta på att pappa ringer.

Spotify tipsade mig om Mr. Lif. Det funkar rätt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0