Sneakertime? Ja?


Solen skiner ute. Och idag ska jag faktiskt gå ut! HAH! Uppsatsen blev ju klar. Överklagan ska jag ordna idag hos föräldrarna (måste kopiera lite saker) samt skicka iväg mina jobbpapper. Boken ska jag läsa ut idag.

Det här känns fint! De svarta shortsen är på och det blå/vit-randiga linnet likaså. Väntar på att mina mackor ska ropa från ugnen bara så de kan göra sällskap med moroten som slukades nyss.

Funderar på om man skulle ta och köpa skor. Rea nu på en del ställen. Caliroots hade ett fint erbjudande att man kunde köpa nu och betala sen den 31 augusti. Det tyckte jag lät bra, för då har jag ju äntligen fått mina jobb-pengar.


Randigt är ju helt galet snyggt. Men jag har ju redan ett par mönstrade,
så det vore kanske bättre med helfärgade?

Olika pumpversioner. Vänstra är mer stilren, men högra är ju lite roligare?

Ok. De första är rätt fula. Eller är det bara inte min stil? Om det är det andra så borde jag kirra dem, för det är bra att förnya sig. Sen har vi blåa skor. Där är det helt klart bara inte min stil...

(Och ja, jag brände mina mackor)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0