You're so totally deluded

Städar lite hemma till Basement Jaxx. J påminde mig igår om någon låt från dem igår om jag inte minns fel. Luktar fortfarande bullar i hela lägenheten. Visst är det gott först, men sen blir det bara rätt äckligt.

Ska sedan bege mig till föräldrarna för att äta middag. Har inte ätit på hela dagen idag men är ändå inte hungrig.

Imorgon ska jag göra enbart vettiga ting. Kirra överklagan (ja, den är fortfarande inte klar), skriva en grej till distanskursen och läsa skolböcker i solen. Och äta B&J kanske. Jag skäms för att produktplacera här i bloggen, men B&J är galet gott och det är skamligt att bara benämna det som glass. Min favoritsmak försvann tyvärr från affärerna, Cherry Garcia, men den ska finnas på deras glassbarer i Stockholm. Så, bara att ta sig till en för att avnjuta världens godaste glass. Helt bäst.

Nej, nu fortsätta att fixa lite och sedan ge mig av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0